SuperSide

Esettanulmány: Rebranding a termék újrapozícionálásához.

GYÉMÁNT DÍJ:
Marketing Damond Awards 2024

Hogyan segítettünk:

újrapozícionálás

Rebranding

csomagolástervezés

piaci bevezetés

Iparág

FMCG - kézműves sörfőzés

Cégméret

Kicsi

Növekedési szakasz

Bővülő vállalat


Előzmények

A Yeast Side Brewery kisüzemi sörfőzde arculatát és sörcímkéit már 2018-ban megterveztük, amellyel nagy sikereket értünk el, valamint a piacon is kiemelkedően teljesített.

Rebranding

Most egy rebranding keretében újrapozícionáltuk a terméket és ezáltal a csomagolás is megújult. A Yeast Side legismertebb terméke, a Super Side került a fókuszba, gyakorlatilag ez a subbrand vált a fő márkává, amihez egy hozzá passzoló szlogennel a “A SZUPERHŐSÍTŐ”-vel piacra is kísértük. Az új csomagolás egyszerűen színkódolható és mutálható, így később is könnyen bővíthető a márka termékpalettája.

  • Piackutatás(termékismertség és fogyasztói szokások és életkorok vizsgálata)
  • Stratégia (piackutatás alapján ízesítések és márkastratégia megalkotása)
  • Branding (a márkastratégia mentén kialakítottuk a konkrét branding koncepciót)
  • Arculat- és csomagolástervezés (a branding alapján megterveztük a csomagolásokat)

Elsődleges célközönség:

25-35 év közötti férfi, aki szívesen tölti szabadidejét a barátaival, akikkel általában kiülős helyeken, kézműves sörözőkben találkozik vagy bulizni megy. Sörözőkben megnézi az itallapot, és ha teheti, egy különlegesebb sört választ. Szeret fesztiválokra, koncertekre és sörfesztiválokra is járni. Életének fontos része, hogy új dolgokkal ismerkedjen meg, kísérletezzen: új sportokat, hobbikat próbáljon ki – ez a sörére is igaz. Vonzza az utazás, a különleges ízek. Fontos számára, hogy egy fiatalos, dinamikus közösség része legyen. Szívesen sörözik szórakozóhelyeken a barátaival, a sima lager untatja. Ha szűk a sörkínálat, akkor inkább egy whiskey-t, gin tonicot vagy egy vodka szódát rendel. Nála a Soproni IPA a belépő sör.

Innováció és egyediség

Az elkészült sörcímke nagyban tükrözi a fiatal tulajdonos innovatív hozzáállását a kézműves sörfőzéshez, aki nemcsak sör italokat készít, hanem komlótermesztéssel is foglalkozik, hogy széles körben tudjon kísérletezni a különböző ízvilágokkal. Mad Scientist, First, Brew your mind, Horizont, Dealbreaker márkákat vizsgáltuk, mint a kategória meghatározó szereplőit. Célunk egy olyan feltűnő és vonzó alap design megalkotása volt, ami azonnal megragadja a figyelmet, amely a komplett vizuális világával válik egyedivé és összetéveszthetetlenné.

Összegzés:

A márka sikerességét mi sem mutatja jobban, minthogy a Super Side a fesztiválok állandó résztvevője lett, és egyre több sörözőben található külön sörcsapjuk is. A termék szortiment a mai napig folyamatosan bővül.

Hiszünk a hosszútávú partnerségben

Kérdések, válaszok

Szeretnél velünk dolgozni? A legjobb, ha felhívsz minket, vagy írsz egy emailt, és megbeszélünk egy kötetlen bemutatkozást. Ebben a beszélgetésben tisztázzuk, hogy pontosan mire van szükséged, és adunk egy előzetes árajánlatot. Ha minden rendben van, írásban is megegyezünk, és máris elkezdhetjük a közös munkát!

Hiszünk abban, hogy a legjobb eredményeket szoros együttműködéssel érhetjük el, ezért hosszú távú partnerségre törekszünk. Ez azt jelenti, hogy nem csak egy egyszeri munkában gondolkodunk, hanem abban, hogy a márkád fejlődését hosszabb távon is támogassuk.

Éppen ezért többféle fizetési lehetőséget is kínálunk, hogy megtaláljuk a számodra legmegfelelőbbet:

  • Fix projektdíj: Ez akkor ideális, ha egy konkrét, jól meghatározott projektről van szó, ahol előre tudjuk a feladatokat és a szükséges időt. Ebben az esetben egy előre egyeztetett, fix összegért végezzük el a munkát.
  • Havi díjazás: Ha folyamatos együttműködésről van szó, vagy ha a feladatok jellege változó, akkor a havi díjazás lehet a jobb megoldás. Ebben az esetben egy havi fix díjat fizetsz, amiért cserébe meghatározott szolgáltatásokat kapsz. A havi díj általában nettó 350.000 Ft-tól indul, de ez az igényeidtől és a feladatok összetettségétől függően változhat.

Nincsenek kőbe vésett áraink, mert minden projekt egyedi. A célunk, hogy olyan megoldást találjunk, ami mindkettőnknek megfelelő, és hosszú távon is sikeres együttműködést eredményez. Vedd fel velünk a kapcsolatot.

Olyan céltudatos magyar kis- és középvállalkozásokat támogatunk, akik átgondoltabb stratégiát keresnek márkájuk építéséhez. Segítünk olyan vásárlói élményt kialakítani – mind a fizikai, mind a digitális térben –, amely tartósan az emberek mindennapjainak részévé válik. Főként Magyarországon tevékenykedünk, leginkább az FMCG, a megújuló energia és az agrárszektorban rendelkezünk mélyreható tapasztalattal, de fennállásunk 20 éve alatt már több mint 15 európai országban és szinte minden iparágban dolgoztunk. Alkalmazkodó, senior szakemberekből álló csapatunknak köszönhetően egyetlen csapattól kaphatsz stratégiai, tervezési, fejlesztési és komplex marketing támogatást is.

Amikor egy projekten dolgozunk, egy kis, dedikált senior csapatot állítunk össze, amely azzal a projekttel foglalkozik. Szükség esetén más szakterületek senior szakemberei is csatlakoznak, így egyetlen csapattól kaphatsz stratégiai, tervezési, fejlesztési és komplex marketing támogatást is. Ez a módszer biztosítja a hatékony kommunikációt és a gyors haladást.

Hiszünk az igazi partnerségben és a szoros együttműködésben. Ez azt jelenti, hogy a folyamat minden egyes szakaszában aktívan részt veszel, a kezdetektől a befejezésig. Tehát nem csupán "ügyfél" leszel, hanem aktív partner a folyamatban.

Partnerségünk révén szorosabban együttműködve a csapatod szerves részévé válunk, folyamatos támogatást és szakmai útmutatást biztosítva márkád fejlődéséhez. Ez a támogatás kiterjed a márkagondozásra, a marketingeszközök fejlesztésére, a piaci elemzésekre és a stratégiai tervezésre is. Mindig rugalmasan alkalmazkodunk az aktuális igényeidhez, biztosítva ezzel, hogy márkád hosszú távon is megőrizze konzisztenciáját, relevanciáját és hatékonyságát.

Alkossunk valamit, amire mindannyian büszkék lehetünk.

Ingyenes konzultáció