Iparág
FMCG - kézműves sörfőzés
Cégméret
Kicsi
Növekedési szakasz
Bővülő vállalat
Weboldal
A Yeast Side Brewery kisüzemi sörfőzde arculatát és sörcímkéit már 2018-ban megterveztük, amellyel nagy sikereket értünk el, valamint a piacon is kiemelkedően teljesített.
Most egy rebranding keretében újrapozícionáltuk a terméket és ezáltal a csomagolás is megújult. A Yeast Side legismertebb terméke, a Super Side került a fókuszba, gyakorlatilag ez a subbrand vált a fő márkává, amihez egy hozzá passzoló szlogennel a “A SZUPERHŐSÍTŐ”-vel piacra is kísértük. Az új csomagolás egyszerűen színkódolható és mutálható, így később is könnyen bővíthető a márka termékpalettája.
25-35 év közötti férfi, aki szívesen tölti szabadidejét a barátaival, akikkel általában kiülős helyeken, kézműves sörözőkben találkozik vagy bulizni megy. Sörözőkben megnézi az itallapot, és ha teheti, egy különlegesebb sört választ. Szeret fesztiválokra, koncertekre és sörfesztiválokra is járni. Életének fontos része, hogy új dolgokkal ismerkedjen meg, kísérletezzen: új sportokat, hobbikat próbáljon ki – ez a sörére is igaz. Vonzza az utazás, a különleges ízek. Fontos számára, hogy egy fiatalos, dinamikus közösség része legyen. Szívesen sörözik szórakozóhelyeken a barátaival, a sima lager untatja. Ha szűk a sörkínálat, akkor inkább egy whiskey-t, gin tonicot vagy egy vodka szódát rendel. Nála a Soproni IPA a belépő sör.
Az elkészült sörcímke nagyban tükrözi a fiatal tulajdonos innovatív hozzáállását a kézműves sörfőzéshez, aki nemcsak sör italokat készít, hanem komlótermesztéssel is foglalkozik, hogy széles körben tudjon kísérletezni a különböző ízvilágokkal. Mad Scientist, First, Brew your mind, Horizont, Dealbreaker márkákat vizsgáltuk, mint a kategória meghatározó szereplőit. Célunk egy olyan feltűnő és vonzó alap design megalkotása volt, ami azonnal megragadja a figyelmet, amely a komplett vizuális világával válik egyedivé és összetéveszthetetlenné.
A márka sikerességét mi sem mutatja jobban, minthogy a Super Side a fesztiválok állandó résztvevője lett, és egyre több sörözőben található külön sörcsapjuk is. A termék szortiment a mai napig folyamatosan bővül.
Az elmúlt évek során lehetőséget kaptunk arra, hogy a Mogyi teljes termékportfólióját átfogóan megújítsuk.
Öröm veletek dolgozni, jófejek és konstruktívak vagytok, valahogy közösen mindig megtaláljuk a legoptimálisabb megoldást.
Szoboszlai Helga
SIO - Brand Manager
Átfogó márkaépítési szolgáltatásokkal megújítottuk a Solar City-t, új vizuális identiáts és weboldal, hogy nemzetközi terjeszkedését támogassuk.
esettanulmánygyémánt díj:
Marketing Diamond Awards 2024
A Marketing Diamond Awards 2024 gyémánt díjjal jutalmazták a Mogyi Kft. új tortilla chips termékcsaládjának fiatalos, mexikói ihletésű designját.
Egy kreatív, lelkes csapat, akik minden projektet valóban magukénak éreznek, és szívvel-lélekkel állnak a kihívásokhoz. Nem csupán egy „pipa” a végén, hanem tényleg belehisznek a feladatokba, és teljes mértékben elkötelezettek a munkájuk iránt.
Homonnay Réka
Mogyi - Brand Manager
A gyorsan növekvő Mogyi Kft. felkérésére modernizáltuk a márkajelzést, hogy a márka továbbra is megőrizze erősségeit, ugyanakkor a vállalat dinamikus fejlődését is tükrözze.
Egy megbízható, kreatív, nagyon ügyfélközpontú cég, akiben nem fogtok csalódni.
Kovács Tamás
Gemenc Zrt. - Gazdasági igazgató
A Kenyeres Birtok márkázását a kezdetek óta reklámügynökségünk tartja kézben, így evidens volt, hogy a branding talán leglátványosabb része, a csomagolástervezés is nálunk készül.
Butik szolgáltatás, személyes, értő figyelem jellemez benneteket.
FALLER Szabolcs
energo hungary kft.
Szeretnél velünk dolgozni? A legjobb, ha felhívsz minket, vagy írsz egy emailt, és megbeszélünk egy kötetlen bemutatkozást. Ebben a beszélgetésben tisztázzuk, hogy pontosan mire van szükséged, és adunk egy előzetes árajánlatot. Ha minden rendben van, írásban is megegyezünk, és máris elkezdhetjük a közös munkát!
Hiszünk abban, hogy a legjobb eredményeket szoros együttműködéssel érhetjük el, ezért hosszú távú partnerségre törekszünk. Ez azt jelenti, hogy nem csak egy egyszeri munkában gondolkodunk, hanem abban, hogy a márkád fejlődését hosszabb távon is támogassuk.
Éppen ezért többféle fizetési lehetőséget is kínálunk, hogy megtaláljuk a számodra legmegfelelőbbet:
Nincsenek kőbe vésett áraink, mert minden projekt egyedi. A célunk, hogy olyan megoldást találjunk, ami mindkettőnknek megfelelő, és hosszú távon is sikeres együttműködést eredményez. Vedd fel velünk a kapcsolatot.
Olyan céltudatos magyar kis- és középvállalkozásokat támogatunk, akik átgondoltabb stratégiát keresnek márkájuk építéséhez. Segítünk olyan vásárlói élményt kialakítani – mind a fizikai, mind a digitális térben –, amely tartósan az emberek mindennapjainak részévé válik. Főként Magyarországon tevékenykedünk, leginkább az FMCG, a megújuló energia és az agrárszektorban rendelkezünk mélyreható tapasztalattal, de fennállásunk 20 éve alatt már több mint 15 európai országban és szinte minden iparágban dolgoztunk. Alkalmazkodó, senior szakemberekből álló csapatunknak köszönhetően egyetlen csapattól kaphatsz stratégiai, tervezési, fejlesztési és komplex marketing támogatást is.
Amikor egy projekten dolgozunk, egy kis, dedikált senior csapatot állítunk össze, amely azzal a projekttel foglalkozik. Szükség esetén más szakterületek senior szakemberei is csatlakoznak, így egyetlen csapattól kaphatsz stratégiai, tervezési, fejlesztési és komplex marketing támogatást is. Ez a módszer biztosítja a hatékony kommunikációt és a gyors haladást.
Hiszünk az igazi partnerségben és a szoros együttműködésben. Ez azt jelenti, hogy a folyamat minden egyes szakaszában aktívan részt veszel, a kezdetektől a befejezésig. Tehát nem csupán "ügyfél" leszel, hanem aktív partner a folyamatban.
Partnerségünk révén szorosabban együttműködve a csapatod szerves részévé válunk, folyamatos támogatást és szakmai útmutatást biztosítva márkád fejlődéséhez. Ez a támogatás kiterjed a márkagondozásra, a marketingeszközök fejlesztésére, a piaci elemzésekre és a stratégiai tervezésre is. Mindig rugalmasan alkalmazkodunk az aktuális igényeidhez, biztosítva ezzel, hogy márkád hosszú távon is megőrizze konzisztenciáját, relevanciáját és hatékonyságát.